How to Win an Information War

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

325 Kč s DPH
Běžně 363 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Summer 1941, Hitler and his allies rule Europe from the Atlantic to the Black Sea. But inside Germany, there is a notable voice of dissent, Der Chef, whose radio broadcasts skilfully question Nazi doctrine. What listeners don’t know is that Der Chef is a fiction, a character created by the British propagandist Sefton Delmer.As Peter… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Summer 1941, Hitler and his allies rule Europe from the Atlantic to the Black Sea. But inside Germany, there is a notable voice of dissent, Der Chef, whose radio broadcasts skilfully question Nazi doctrine. What listeners don’t know is that Der Chef is a fiction, a character created by the British propagandist Sefton Delmer.

As Peter Pomerantsev uncovers Delmer’s fascinating lost story, he is called into a wartime propaganda effort of his own: the global response to Putin’s invasion of Ukraine.

Sdílet

Nakladatel
Faber & Faber
Rozměr
130 x 195 x 18
jazyk
angličtina
Počet stran
304
Hmotnost
250 g
isbn
978-0-571-36636-1
Vazba
měkká vazba
datum vydání
13.03.2025
ean
9780571366361

CYPRESS_TEST_productDetail CYPRESS_TEST_productDetail BUTTON_productDetail

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda