0.0 z 5 hvězdiček
knihaMarketing
Efektivní marketing je dnes nezbytným prvkem pro úspěch na trhu a platí to prakticky pro jakoukoliv oblast podnikání. Nezvládnutý marketing naopak může potopit i jinak zajímavé produkty či služby. Takže ovládnutí moderních marketingových praktik může být pro firmy i podnikající jednotlivce naprosto zásadní a vyplatí se je nepodceňovat. Ne každý z nás ale studoval marketing ve škole nebo na kurzech, takže pro všechny ostatní (ale samozřejmě i pro ty, kdo si chtějí udržovat přehled v oboru, v němž se neustále něco mění) vychází celá řada odborných knih o klasickém i čistě digitálním marketingu. V naší nabídce najdete publikace, které řeší různé stránky marketingu a jeho typy, různé přístupy a názory. Na marketing totiž není jeden jednotný pohled, ale vychází z mnoha škol a trendů, z nichž každý má svoje metody a priority. Vyplatí se proto seznámit se s co nejvíce z nich a vyzkoušet si, co ve vašem případě v marketingu nejlépe funguje a co vyhovuje i vám osobně. Aby pro vás nebyl marketing jen nákladovou položkou, ale tím, co se skutečně vyplácí. Za legendu moderního marketingu je považován američan Philip Kotler, takže pokud nevíte odkud začít, zkuste některou z knih od tohoto autora.